Dnes je 26. 12. 2024

Lesensky.cz zastřeší komunikaci značky Ytong či sociální sítě pro domácí mazlíčky

Autor: Redakce
Rubrika: Z trhu
Úno 24th, 2020
0 komentářů

PR a marketingová agentura Lesensky.cz vstoupila do roku 2020 s pěticí nových klientů. S PR strategií pomůže společnosti Xella a jejím produktům včetně pórobetonových tvárnic Ytong, dále také jazykové škole Lingua, značce Tork i sociální síti pro domácí mazlíčky Animal Breath. Marketingový tým pak připravuje komplexní analýzu pro prodejce audiotechniky Audigo.cz.

Stavebnictví je pro media relations zajímavý

Pro jihomoravskou společnost Xella zaštiťuje agenturní PR tým media relations jejích produktů značek Ytong, Multipor a Silka. „Obor stavebnictví je pro media relations velmi zajímavý. V rámci komunikace jednotlivých brandů náš tým využije bohaté zkušenosti ze stavebního segmentu i z práce pro klienty z dalších příbuzných oborů, jako je energetika, topenářství či stínicí technika,“ řekla Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu.

S media relations agentura Lesensky.cz nově pomáhá také jazykové škole Lingua, která se na trhu jazykového vzdělávání pohybuje již od roku 1990. Novým klientem je také globální značka Tork patřící do skupiny Essity. Ta je výrobcem a dodavatelem produktů osobní hygieny, hygienického papíru a výrobků ze dřeva ve více než 100 zemích světa.

Sociální sítě pro domácí mazlíčky

„Poslední novinkou v portfoliu PR klientů je pak sociální síť určená výhradně domácím mazlíčkům Animal Breath. Vedle komunikace samotné aplikace zastřešíme rovněž i media relations druhého ročníku akce Moravský psí den. Loňský pilotní ročník slavil v komunitě pejskařů velký úspěch, v letošním roce plánujeme návštěvnost díky PR aktivitám ještě navýšit,“ dodala Markéta Kohoutková.

Portfolio klientů na začátku nového roku doplňuje brand sluchátek Intenzze. „Zahájili jsme spolupráci se společností Audigo.cz z Brna, která se léta zabývá prodejem sluchátek pro běžné uživatele i profesionály. Pro jejich značku sluchátek Intenzze, kterou sami vyrábějí, připravujeme marketingovou analýzu, jež by měla vyústit v další marketingové aktivity,“ sdělil Roman Kučera, CEO agentury Lesensky.cz.