E.ON zákaznická linka nově ZDARMA
E.ON zahájil provoz nové bezplatné zákaznické linky, která je určena všem zákazníkům společnosti z řad domácností i malých a středních podnikatelů. Novinka má šetřit jejich výdaje a zvýšit komfort. Jde o vůbec první případ, kdy tradiční dodavatel energií neúčtuje poplatky za volání na zákaznickou linku.
Nová zákaznická linka funguje na čísle 800 77 33 22 každý pracovní den v době mezi 7-20 hodinou. Zákazníkům společnosti E.ON je k dispozici pro řešení všech jejich požadavků spojených s dodávkami elektřiny nebo plynu. Zřízení bezplatné linky je dalším krokem, kterým E.ON ještě vice zkvalitňuje svůj zákaznický servis. „Zásadní je pro nás pohodlí našich zákazníků. Nechceme, aby se jim řešení jakékoliv záležitosti zbytečně prodražilo. Volání na takzvané barevné linky je obvykle zpoplatněno v rozsahu desítek haléřů, ale i korun za minutu. Na E.ON Zákaznickou linku budou nyní zákazníci volat zcela zdarma,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.
Na nové bezplatné lince si mohou zákazníci již dnes žádat o nový produkt E.ON Prémie, který oproti standardnímu ceníku společnosti nabízí slevu 13 % z ceny silové elektřiny. „Nový produkt je určen všem domácnostem, kterým ročně přináší významnou finanční úsporu. Navíc garantujeme, že se jim cena za dodávku elektřiny po dobu 2 let, tedy 24 měsíců, nezvýší,“ říká Vladimír Vácha.