Dnes je 16. 05. 2022

SONET oslavil vstup na maďarský trh. Setkání se zúčastnili novináři i business partneři

Autor: Redakce
Rubrika: Z trhu
Zář 30th, 2014
0 komentářů

Společnost SONET v září uspořádala v Budapešti setkání, na kterém došlo k oficiálnímu představení firmy a její strategie na maďarském trhu. Za přítomnosti novinářů, servisních i business partnerů prezentoval český poskytovatel platebních technologií nejen svoje produkty, ale také vizi a možnosti spolupráce na území Maďarska. Neformální snídaně obohacená o networking a diskuzi proběhla 23. září 2014 v hotelu Novotel Budapest.

Ačkoliv SONET působí v Maďarsku již od roku 2013, patřilo setkání v hotelu Novotel mezi první oficiální akci tohoto druhu. Pozvání na BREAKFAST WITH SONET přijali jak novináři, tak stávající a potenciální obchodní partneři z oblasti platebních terminálů a platebních služeb, IT, bankovního sektoru i dalších oborů, kde lze s výhodou využít elektronických platebních terminálů. „K uspořádání neformálního setkání s novináři a partnery jsme se rozhodli po detailním průzkumu trhu a aklimatizaci na místní obchodní scéně. Cílem akce bylo přestavit SONET jako silnou, zavedenou značku s perspektivními vyhlídkami. Po prezentaci našeho portfolia a obecné rozpravě se nám podařilo navázat velmi zajímavé kontakty, které hodláme v budoucnu rozvíjet,“ uvedl k průběhu meetingu Lajos Szabó, Country Manager pro Maďarsko ze společnosti SONET.

Ze svého portfolia společnost SONET prezentovala platební terminály v klasické, mobilní i samoobslužné variantě. Ty mohou maďarští obchodníci využít pro přijímání plateb nejen na prodejnách, ale také na samoobslužných parkovištích, čerpacích stanicích a multifunkčních kioscích. Publikum zároveň projevilo zájem o aplikace a software určený pro platební terminály, a to především v oblasti dostupnosti dat a řízení sítě POS terminálů. Během akce proběhla také diskuze na téma vývoje a servisu platebních systémů.

Na BREAKFAST WITH SONET plynule navázala další obchodní jednání s potenciálními partnery. „Pozitivní odezva přišla i od médií, která si vyžádala další produktové materiály i osobní setkání,“ popisuje Lajos Szabó.