Půlka call centra Directu je připravena pomoct hygienikům
Polovina call centra Directu může pomoci hygieně s trasováním kontaktů nakažených.
Direct pojišťovna se v sobotu připojila k firmám, které o víkendu nabídly své kapacity hygienikům v České republice. Polovina call centra Directu je připravena pomoct s trasováním kontaktů nakažených koronavirem od pondělí 12. 10. Současně Direct vybízí a podporuje v zapojení všechny další firmy s call centry. „Direct jsme zakládali s myšlenkou, že pomůžeme lidem, když se stane průšvih. A to se teď bohužel děje na celostátní úrovni. Všichni víme, že příští týdny kvůli pandemii covidu nebudou snadné, a tak jsme se rozhodli, že pomůžeme, jak to jen půjde,“ vysvětluje spoluzakladatel Directu Martin Frko.
Lidsky komunikující operátoři
Pojišťovna nabídla polovinu svých „volacích“ kapacit. „Na našem call centru nemáme žádné skripty, operátoři jsou zvyklí vše vysvětlovat přirozeně a lidsky, takže i díky tomu věříme, že po školení ze strany hygieniků, se velmi rychle začleníme do provozu. Jsme navíc připraveni volat i z domu bez jakéhokoliv dopadu na kvalitu,“ uvedla Eva Urbánková, která má call centra na starosti.
Chybí 300 operátorů
Státu došly kapacity operátorů koncem minulého týdne poté, co se do navolávání zapojili lidé z úřadu vlády, ale také například celníci. Podle dostupných údajů nyní hygienikům chybí asi tři stovky operátorů, kteří mají zkušenosti z call center.