Lesensky.cz pomáhá značce Le Premier, festivalu mušlí či reprodukční klinice
PR a marketingová agentura Lesensky.cz se během léta dohodla na spolupráci s šesticí nových klientů. S komunikací směrem k médiím pomůže přednímu výrobci pánské módy Le Premier, festivalu mušlí Prague Mussel Week, farmaceutické společnosti Contipro a brněnské klinice reprodukční medicíny Repromeda. Pro poskytovatele internetového telefonování a virtuálního operátora FAYN Telecommunications připravuje kompletně nové webové stránky a s marketingovou strategií pomáhá francouzské korporaci SBM Life Science.
„Zatímco PR aktivity pro většinu nových klientů rozjíždíme během srpna, media relations pro zářijový festival mušlí Prague Mussel Week řeší náš pražský tým už od června. Společně s novináři jsme se vydali za slávkami až do holandského Yerkese, aby nám neutekly žádné zásadní informace,“ vysvětlila Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu agentury Lesensky.cz.
„Pochopitelně mne těší, že se nám daří rozšiřovat náš záběr o komplexí marketingové strategie a realizace webů, které hrají v komunikaci stěžejní roli. Síla našeho konceptu PR360 je pak ve výběru a provázání těch nejvhodnějších nástrojů, což považujeme v dnešní hektické době za stěžejní a máme radost, že na to klienti slyší,“ doplnil CEO agentury Lesensky.cz Roman Kučera.