Dnes je 18. 11. 2018

Leasingová firma Arval spustí nový portál, který bude zaměřený na prodej vozů po ročním leasingu

Autor: Redakce
Rubrika: Auto
Kvě 13th, 2016
0 komentářů

Arval CZ, jedna z největších tuzemských leasingových společností, spustí během června nový portál www.rocnivozyprodej.cz. Bude na něm nabízet k prodeji téměř nové vozy s nízkým nájezdem kolem 30 000 kilometrů. V nabídce se objeví klasické fleetové značky s převahou vozidel Opel Astra ST Cosmo nebo Insignia.

Poté, co klientům Arvalu končí roční operativní leasing, jsou jim nabídnuty vozy ke koupi. Nově půjdou auta i do inzerce na chystaný webový portál, včetně jejich podrobné specifikace. „Jde vlastně o zánovní automobily s nízkým nájezdem kilometrů. Velkou výhodou je také platná tovární záruka, prokazatelná servisní historie a jistota, že se jedná o vůz po prvním majiteli,“ uvedl Jan Sedlmeier, Business Development Manager Arval CZ.

Kromě klasických fleetových značek jako Opel Astra ST Cosmo nebo Insignia budou v nabídce například i atraktivní vozy BMW řady 3 a 5. Nabídku obohatí též užitkové vozy MB Sprinter. „Cenově se bude jednat o zajímavou alternativu ke koupi nového auta, v podstatě můžeme mluvit o koupi nového vozu za cenu ojetého,“ uvedl Sedlmeier. Zájemci najdou veškeré informace na speciálním webu www.rocnivozyprodej.cz, který bude spuštěn v průběhu června. Arval bude nabídku pravidelně aktualizovat, a to včetně specifikace aut. Prodej dále podpoří inzerce a reklama v tištěných i on-line mediích.

První vozy jsou již nyní k dispozici. Zájemci si je mohou prohlédnout na portálu arvalauto.cz, kde je i dostatek informací k jednotlivým autům. „Postupně plánujeme nabídku rozšiřovat o další vozy s ukončenou dobou nájmu. Výběr vozidel tak bude větší a pestřejší o další značky a modely,“ dodal Sedlmeier.

Podle nedávno zveřejněné analýzy inzertního serveru s ojetými vozy Sauto.cz ztratí osobní vozy každý rok od svého zakoupení zhruba desetinu své ceny. U standardních značek se pokles zpomaluje po pěti letech, u prémiových zhruba po osmi. Tempo poklesu ceny v jednotlivých letech se pro různé značky liší. Například Ford ztratí mezi prvním a druhým rokem v průměru 36 procent původní hodnoty. Naopak BMW si svou původní cenu drží dlouhodobě.