E.ON otvírá nová obchodní místa. Osobní přístup požaduje více než 10 % zákazníků
Společnost E.ON připravuje síť nových obchodních míst, aby vyšla vstříc všem zákazníkům, kteří upřednostňují osobní přístup v komunikaci se svým dodavatelem energií. V obchodních místech budou k dispozici speciálně vyškolení obchodní zástupci, kteří zákazníkům poradí s produkty i obslužnými požadavky. Centra se postupně otevřou v krajských městech ČR. Nyní jsou v provozu v Jihlavě a Otrokovicích.
Obchodní místa v Jihlavě a Otrokovicích se novým i stávajícím zákazníkům otevřela začátkem května. Obě zatím fungují tři dny v týdnu a zájem o poskytované služby je značný. Požadavek na otevření těchto center, v nichž lze vyřídit požadavky týkající se dodávky energií osobně, vzešel od samotných zákazníků. Více než 10 % z nich totiž upřednostňuje při jednání osobní kontakt. Vítá ho zejména starší generace.
Obchodní místa zajistí zákazníkům nejen nabídku výhodných produktů elektřiny a plynu, ale také pohodlné řešení jejich požadavků. „Často se setkáváme s tím, že zákazníci dávají přednost tomu, když jim dokumenty, které od nás například obdrží poštou, někdo vysvětlí osobně, z očí do očí, a mohou rovnou vznést doplňující dotazy. Důvěra především starších generací zákazníků je stále větší při osobním kontaktu,“ říká Natálie Holý Bustová ze společnosti E.ON.
Každé obchodní místo bude mít k dispozici speciálně vyškolené obchodní zástupce, kteří budou schopni zákazníkům poradit v otázce výhodných produktů, doplňkových služeb nebo obslužných požadavků prostřednictvím přístupu do speciálního zákaznického portálu. „V našich nových obchodních místech obsloužíme jak naše stávající, tak i nové zákazníky. Síť těchto míst budeme postupně rozšiřovat do krajských měst,“ doplňuje Holý Bustová. Nejbližší otevření obchodních míst E.ON čeká Kroměříž, Hodonín a Prostějov.