U Directu si lidé po nehodě vyřídí škodu sami online
Direct pojišťovna přichází v březnu s unikátní webovou aplikací, která pomůže lidem vyřešit jejich škodu při autonehodě rychle a jednoduše online. K nahlášení škody totiž nepotřebují ani pojišťovnu, ani mobilního technika. Sami si nehodu nafotí, přiloží patřičné dokumenty a s pomocí aplikace si jednoduše spočítají, kolik jim pojišťovna vyplatí. Direct tak pokračuje dalším krokem na své cestě k budování klientsky orientované pojišťovny.
Usnadnění života pro klienty
Novinku Direct zavádí především proto, že chce klientům usnadnit život. „Do 24 hodin bude škoda vyřešená. Lidé navíc nemusí nikam jezdit, čekat na mobilního technika, nemusí skenovat dokumenty, zkrátka vše vyřeší z pohodlí domova,“ říká Karel Luka, ředitel likvidace Direct pojišťovny.
Poté, co klienta jednoduchá webová aplikace provede, dostane od pojišťovny nabídku odškodnění. „Když ji odsouhlasí, peníze mu v podstatě okamžitě posíláme. Když odmítne, zavolá mu likvidátor, který s ním škodu dořeší klasickým postupem,“ objasňuje Karel Luka.
Rychlí proces vyřízení škody
Rychlý proces vyřízení škody pomůže především u menších nehod, potlučených plechů nebo poničených dílů. Aby klienti nemuseli přemýšlet, zda je takzvaná automatická likvidace vhodná právě pro jejich škodu, přístupy do ní bude vždy rozesílat pojišťovna individuálně.