Dnes je 22. 09. 2020

Bylinné drinky Erebos vstupují na trh s novým složením i vizuálem

Autor: Redakce
Rubrika: Komentář
Čvc 30th, 2020
0 komentářů

Značka Erebos představuje novou generaci přírodních energetických nápojů. Na trh uvádí drinky s inovovaným složením, které doprovází redesign obalů a nový web. Pro letošní rok pak značka plánuje rozšířit dostupnost bylinných energetických nápojů na českém trhu.

Dva nadšenci z Frýdku-Místku za pět let proměnili start-up v zavedenou značku přírodních energetických nápojů s unikátním složením a jedinečnou metodou výroby. V roce 2020 představují produkt s vylepšeným složením a sníženým obsahem cukru. Nápoj vzniká louhováním sedmi bylin a na jeho vývoji se podíleli odborníci z celé střední Evropy.

„Pět let na trhu nám ukázalo, jakým směrem se máme s naším produktem vydat a jak jeho podobu inovovat. Proto letos přicházíme s výraznými změnami. Podařilo se nám vytvořit skutečně funkční a udržitelný aktivátor organismu, který poskytuje energii pro tělo i mysl a dovolí tak každý den lépe využívat lidský potenciál, a chceme o něm dát vědět,“ uvádí Matěj Murín, spoluzakladatel značky Erebos.

Kromě složení prošel inovací i vzhled drinků. Na lahve je nově použito tmavé sklo, které na rozdíl od toho čirého nepropouští UV záření. Proměnou prošel i vizuální styl, jenž nyní lépe odkazuje na sílu bylin a přírody. Za novým vizuálem etiket a změnou loga stojí sami zakladatelé Erebosu Matěj Murín a Martin Doležal a nový výkonný ředitel společnosti Marian Bajger, který přichází z dlouholetého působení v top managementu Kofoly a v inovativním produktu spatřuje budoucnost.

Aktuálně jsou nápoje Erebos dostupné na domovském e-shopu erebosdrink.cz, v obchodním řetězci Billa či v síti zdravých výživ pomocí etablovaného velkoobchodu Natural Jihlava. Během srpna se pak produkty nově objeví v online supermarketu Rohlík.cz. „Cílem pro letošní rok je rozšířit dostupnost Erebos drinků na českém trhu. Tomu samozřejmě pomáhá náš nový e-shop. Chceme však dostat produkt do dalších sítí obchodů, kaváren či barů. Poptávky v zahraničí aktuálně řešíme individuálně, export na další trhy mimo Česko pak plánujeme až v dalších letech,“ popisuje Matěj Murín. „Věřím, že se ukáže, že v Česku vznikají prvotřídní produkty světové úrovně. A dokážeme, že umíme připravovat kvalitní nápoje i z jiných rostlin než jen z chmele,“ uzavírá.