Dnes je 15. 12. 2018

Analytik André Heller z Taste Medio posílí tým agentury igloonet

Autor: Redakce
Rubrika: Z trhu
Lis 30th, 2018
0 komentářů

Digitální agentura igloonet rozšiřuje svůj tým. Novou posilou je André Heller, který přichází z agentury Taste Medio. Jako analytický garant bude mít na starosti dohled nad technickou stránkou webové a marketingové analytiky – primárně implementační části –, složitější implementace a udržování znalostí a postupů týmu na aktuální úrovni.

Přes webového analytika až k analytickému stratégovi

André Heller posledních pět let působil v analytické agentuře Taste Medio, kde postupně přešel z pozice webového analytika na vedoucího analytického oddělení a poté analytického stratéga. Pracoval mimo jiné na klientech, jako jsou Česká televize, projekty skupiny Miton (např. Bonami, Slevomat a Rohlík), O2 SK a Notino.  Kromě toho je Google Partners trenérem pro oblast GTM a data.

Digitální agentura igloonet

Agentura igloonet tak díky nové posile rozšíří své trenérské zázemí v současnosti reprezentované Adamem Šilhanem, Google Partners trenérem pro oblast atribucí a automatizací. André Heller dále pokračuje také ve spolupráci s firmami Sportisimo a ČEZ.

igloonet se v poslední době více zaměřuje na konzultace v oblasti marketingové analytiky. Mezi klienty agentury v této oblasti patří například Kiwi.com, jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem střední Evropy.

Až o 85 % jsou šťastní zaměstnanci efektivnější. Jak jejich spokojenosti docílit?

“Na českém trhu je pár agentur, které si troufnu říci dělají implementační analytiku na světové úrovni. Tím by ale analytická práce končit neměla. Nechceme jít cestou hloubkových technických auditů, z nichž vznikne nekonečně úkolů na klienta, které většinou ani nedokončí. Jasně si vždy definujeme, jaké business/marketingové cíle by měla analytika plnit, co je firma schopná na základě konkrétních analýz upravit, a až poté začínáme postupným procesem řešit největší chyby v měření a implementaci obohacovat. Spíš než zahltit klienta daty a možnostmi se jej snažíme postupně naučit s nimi pracovat,” říká Adam Šilhan, vedoucí marketingového oddělení igloonetu.