Dnes je 22. 12. 2024

Igloonet spouští AdsCare. Aplikace automaticky ohlídá tisíce PPC reklam a ušetří peníze

Autor: Redakce
Rubrika: IT
Čvn 21st, 2017
0 komentářů
Notebook

Agentura igloonet dnes spouští unikátní aplikaci AdsCare, která kontroluje a upravuje nastavení internetových reklam. Pracuje v systémech Google AdWords, Seznam Sklik i Facebook Ads. Program jednoduše chybnou reklamu vypne ještě před čerpáním rozpočtu. Bez zásahu správce reklam tak aplikace šetří klientům budgety na online kampaně. Kontrola probíhá automaticky a pravidelně, řeší problémy v předstihu a díky tomu udržuje reklamní účty stále aktuální a efektivní.

Aplikace AdsCare dokáže varovat správce reklam před chybnou reklamou nebo ji umí okamžitě zcela vypnout. Díky tomuto systému již nebudou firmy propagovat na internetu vyprodané zboží nebo odkazovat na ukončené kampaně či neexistující stránku. Systém umí současně hlídat reklamy Google AdWords, Sklik i Facebook Ads. Kontroluje reklamu dle neomezeného počtu parametrů, které si může uživatel snadno nastavit dle vlastních požadavků. Pokud se chyba či sledovaný stav opraví nebo změní, AdsCare reklamu dokáže opět zapnout.

Při navrhování systému vycházela agentura igloonet z dlouhodobých zkušeností z online prostředí i požadavků svých klientů. „Správce kampaní není schopen manuálně kontrolovat tisíce reklam a reagovat na změny na webových stránkách firmy. Kvůli tomu se běžně stává, že reklama odkazuje na neexistující zboží, a firma tak zbytečně platí za neefektivní prokliky. Proto jsme se rozhodli vyvinout aplikaci, jež dokáže automaticky zkontrolovat prakticky cokoliv,“ vysvětlil důvod vzniku aplikace AdsCare Adam Šilhan, vedoucí marketingového týmu agentury igloonet, která komplexně zaštiťuje služby z oblasti online marketingu, vývoje webů či hostingů a domén. „AdsCare udržuje reklamní účty aktuální a bezchybné, což ocení jak majitelé firem, tak agentury, marketéři a v neposlední řadě také samotní zákazníci. Zadavatelům PPC reklam aplikace ušetří čas i peníze, které mohou investovat efektivněji,“ doplnil Adam Šilhan.

Funkce aplikace AdsCare byly již úspěšně testovány například u internetových reklam největšího slevového portálu Slevomat. Systém efektivně hlídá počet dostupných poukazů nebo zbývající čas do ukončení akce. Pod dohledem tak jsou všechny URL reklamy, a to včetně těch v textu. „Ve Slevomatu nám AdsCare zlepšuje efektivitu naší práce. Díky aplikaci se můžeme soustředit na důležitější činnosti než zkoumání toho, zdali se nám inzerovaný produkt už nevyprodal nebo akce neskončila,“ zmínil Zdeněk Linc, marketingový ředitel Slevomat Group.

Hlídací systém si může každý uživatel snadno nastavit podle svých představ. Po registraci do aplikace AdsCare si vytvoří vlastní účet, kde potvrdí práva k reklamním platformám, zadá ID reklamních účtů a poté již nastaví potřebné filtry. Výsledek každé kontroly je zaznamenán v detailním reportu, který správce reklam obdrží pro lepší přehled též e-mailem. Během jednoho dne může simultánně probíhat hned několik kontrol.

„AdsCare je na trhu zcela unikátní, protože řeší potenciální problémy s předstihem. Běžné nástroje na správu reklam totiž zkoumají efektivitu kampaní až zpětně. Vypínají a upravují reklamy tedy až v návaznosti na jejich výsledky, a majitelé účtů tak zbytečně utrácejí peníze. Naše aplikace díky včasnému řešení šetří finance u reklam, které ani nemají šanci, že by mohly uspět. Zákazník si prostě vyprodané zboží nekoupí, ať je reklama sebelepší,“ uzavřel Adam Šilhan.