Vydavatelství INCORP a. s. se stalo členem SPIRu, marketing povede Petr Hanisch
Mediální skupina INCORP prochází v posledních týdnech řadou pozitivních změn. Její řady rozšířil zkušený odborník na marketing Petr Hanisch, který nastoupil do pozice ředitele obchodu a marketingu, a nově se také stala členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Společnost INCORP s ním již v minulosti spolupracovala a nyní se rozhodla rozšířit jeho řady a stát se plnohodnotným členem.
„SPIR vnímáme jako důležitého nezávislého arbitra na české mediální scéně i na reklamním a marketingovém poli a rádi bychom se podíleli na vzájemném předávání zkušeností v obchodní i mediální oblasti. Proto jsem rád, že naše žádost o členství byla přijata kladně a již nic nebrání tomu aktivně se zapojit do spolupráce na zlepšení trhu s reklamou,“ říká ředitel a majitel vydavatelství INCORP Petr Zelinka.
„Naším hlavním oborem je zpravodajství, naším cílem je kvalita a důvěryhodnost poskytovaných informací, nezávislý a kritický pohled, ale i boj proti dezinformacím. Rádi bychom proto v rámci SPIRu například podpořili taková vydavatelství, jejichž zájem bude obdobný či totožný s tím naším, a chceme v této těžké době přiložit ruku k dílu a podpořit ty, kdo mají stejný záměr jako my, tedy čisté a důvěryhodné internetové mediální prostředí,“ dodává zástupce ředitele Lukáš Kňazovický.
- Leteckého maršála RAF Karla Janouška bude padesát let po jeho smrti připomínat pamětní deska v Praze
Další výraznou změnou je zahájení spolupráce s předním českým odborníkem na marketing Petrem Hanischem, který nově v rámci vydavatelství povede divizi obchodu a marketingu. Hanisch dříve působil jako obchodní ředitel v Kurzy.cz a měl na starosti významné klienty v komunikační agentuře Magnas Media.
„Ve vydavatelství INCORP se budu podílet jak na práci se značkou samotné mediální skupiny, tak i na práci s jejími zpravodajskými tituly. Rovněž budu mít na starosti komunikaci se zadavateli reklamy a budování dlouhodobě efektivních vztahů,“ plánuje Petr Hanisch.