V loňském roce vzrostla poptávka mužů po produktech na andropauzu o 5 %
Podle údajů společnosti Vegall Pharma za uplynulých 12 měsíců stoupá zájem o problematiku mužské neplodnosti a andropauzy, pánské alternativy klimakteria. Společnost specializující se na výrobu přírodních preparátů zaznamenala v této sekci meziroční nárůst poptávky o 5 %. Přibližně 90 % obratu společnosti však v roce 2013 tvořily přírodní produkty pro ženy v období klimakteria.
Podle lednových statistik společnosti Vegall Pharma hodnotících rok 2013 se zájem mužů o problematiku přechodu a jeho včasného řešení neustále zvyšuje. Poptávka po přírodním preparátu Sarapis pro muže, který pomáhá řešit doprovodné potíže andropauzy, totiž meziročně vzrostla o 5 %. V souvislosti s neustálým snižováním kvality mužských spermií pak vzrostl rovněž zájem po přírodních preparátech pro podporu plodnosti. Zvýšení poptávky o 13 % zaznamenala loni společnost také v případě produktu Sarapis soja, který je určen ženám v klimakteriu.
„Loňský vývoj na trhu potvrzuje fakt, že se lidé o své zdraví zajímají stále více. Péče o tělo a jeho funkce již navíc evidentně není převážně ženskou prioritou, o problematiku se ve vysoké míře zajímají rovněž muži. Ti řeší často právě oblast andropauzy a neplodnosti. Snaží se hledat alternativní řešení a přiklání se často k přírodním produktům,“ okomentoval trend Petr Galle ze společnosti Vegall Pharma, která v únoru uvede na trh nový produkt Sarapis plus určený pro ženy v „přechodu“. „Předpokládáme, že v roce 2014 budou mít lidé pocit zodpovědnosti za stav svého organismu ještě silnější. Zároveň doufáme, že budou věnovat dostatečnou pozornost také prevenci, která je samozřejmě nezbytná,“ doplnil Galle.