Dnes je 6. 12. 2022

Sova Day poradí firmám s content marketingem, nově se věnuje i PR a médiím

Autor: Redakce
Rubrika: Z trhu
Čvn 6th, 2017
0 komentářů

Sova Day se zaměří na význam obsahu v online světě. Semináře účastníkům odhalí, jak lze díky obsahu zvýšit efektivitu marketingových nástrojů. Akce se uskuteční 13. června 2017 pod taktovkou brněnské agentury Sova Net. Oblast PR zastřeší agentura Lesensky.cz. Pětice řečníků se bude věnovat nejen tvorbě kvalitního obsahu, ale navíc poradí, jak dané sdělení účinně dostat k zákazníkovi.

Sada přednášek s podtitulem Content marketing aneb jak díky správnému obsahu zefektivnit svou marketingovou strategii nabídne účastníkům praktické návody, tipy a rady. Cílem akce je pomoci firmám správně nastavit komunikaci vůči zákazníkům, partnerům či zaměstnancům a zkvalitnit tak své podnikání. Den online marketingových seminářů Sova Day se bude tentokrát konat v prostorách agentury Sova Net v Brně.

Společnost Sova Net se rozhodla pro uspořádání odborných seminářů na téma tvorby obsahu v reakci na aktuální situaci v online marketingu. V poslední době se totiž stále více firem věnuje aktivní propagaci svého obchodního záměru a hledá nové kanály pro svou marketingovou strategii. „Tuzemské firmy při nastavování marketingových nástrojů většinou řeší zejména způsob sdělení, často ale zapomínají na význam a relevanci obsahu. Proto vnímáme content marketing jako aktuální problematiku, na které stojí celková kvalita firemní komunikace navenek. Praktické přednášky mají účastníkům pomoci, jak získat z kampaní maximum,“ vysvětlil vznik akce Petr Mikšovič, CEO společnosti Sova Net.

V rámci Sova Day promluví 5 odborníků na oblast tvorby obsahu a online komunikace. Cílem jednotlivých přednášek je představit účastníkům content marketing komplexně, tedy od správného nastavení online kampaní přes tvorbu obsahu až k možnostem, jak ho dostat k cílové skupině. Součástí seminářů pak bude i oboustranná diskuse s účastníky. Přednášky jsou určeny jak manažerům, obchodníkům či vedoucím pracovníkům firem, tak i marketérům, kteří mají zájem prohloubit své znalosti v online marketingu.

„Kvalitní obsah představuje základní ingredienci každé integrované kampaně. Content marketing může být velmi účinným nástrojem pro podporu brandu, vyvolání poptávky a současně budování vztahu se stávajícími i potenciálními zákazníky. Hlavním záměrem seminářů Sova Day je ukázat ověřené principy v praxi a prozradit tipy, jak vytvářet a zužitkovat atraktivní obsah v reálném životě firem,“ doplnil Roman Kučera, marketingový ředitel brněnské PR agentury Lesensky.cz, který se ve své přednášce zaměří na téma Public Relations v éře digitálního marketingu. Na akci vystoupí také Kateřina Fišerová, ředitelka Smart Emailingu, Martin Brablec, majitel Obsahové agentury, a Jiří Nykodým, projektový koordinátor Bezones.

Den marketingových seminářů Sova Day navazuje na úspěšné vzdělávací akce, jež společnost Sova Net v uplynulých letech realizovala. V minulosti připravila například konference, jejichž součástí byly praktické workshopy zaměřené na zkušenosti z oblasti digitalizace či rozvoj znalostí v marketingu.

SOVA DAY: Obsah vládne internetu

Termín: 13. 6. 2017 (8.30–13.50)

Místo: Prostory společnosti SOVA NET v ulici Křenová 52 v Brně

Přednášející:

  • Petr Mikšovič, CEO společnosti SOVA NET
  • Roman Kučera, marketingový ředitel agentury Lesensky.cz
  • Kateřina Fišerová, ředitelka Smart Emailingu
  • Martin Brablec, majitel Obsahové agentury
  • Jiří Nykodým, projektový koordinátor Bezones

 

Více informací naleznete na www.sovaday.cz.