Dnes je 19. 05. 2019

Barbora Seidlová je tváří soutěže E.ON Energy Globe

Autor: Redakce
Rubrika: Soutěže
Dub 25th, 2019
0 komentářů

Soutěž E.ON Energy Globe již 11. rokem představuje projekty a nápady, které šetří přírodu a energie. Tváří letošní kampaně je herečka Barbora Seidlová, která se sama aktivně zajímá o ochranu životního prostředí a udržitelný životní styl. S heslem „Žádný nápad není malý“ se snaží motivovat Čechy, aby přihlásili své projekty do letošního ročníku soutěže a inspirovali druhé.

Ekologický rodinný dům postavený ze slámy, systém přepravy a prodeje potravin bez obalů nebo inteligentní veřejné osvětlení s filtrem modrého světla. To jsou jen některé z vítězných projektů, které loni ocenila odborná porota soutěže E.ON Energy Globe. „Stejně jako v minulých ročnících mohou i letos jednotlivci, firmy, obce, školy a další vzdělávací instituce přihlašovat do soutěže své zrealizované projekty nebo nápady. Sběr přihlášek končí 30. dubna 2019,“ uvádí členka organizačního týmu soutěže E.ON Energy Globe Vladimíra Glaserová.

Tváří letošní kampaně je známá česká herečka Barbora Seidlová, která ve dvou spotech vybízí Čechy k přihlašování zajímavých projektů a nápadů do soutěže. První upoutávka odkazuje na úspěšný projekt Ukliďme Česko, který si od svého spuštění v roce 2014 získal více než 134 tisíc dobrovolníků. Druhý spot ukazuje projekt Slamáček, jenž zvítězil v loňském ročníku soutěže a představuje chytré využití přírodních stavebních materiálů.

„Barbora Seidlová nám perfektně zapadá do konceptu kampaně, jak tváří, tak i svým osobním přístupem k životnímu prostředí a udržitelnému životnímu stylu. Se známou tváří nepracujeme poprvé, loni se nám velmi osvědčila spolupráce s Adélou Gondíkovou. Známá tvář podle našeho názoru dokáže zaujmout a motivovat více než zcela neznámý obličej,“ doplňuje k výběru osobnosti do první fáze kampaně Vladimíra Glaserová.

Autorem spotů je agentura Follow Bubble. Pro propagaci letošního ročníku soutěže E.ON Energy Globe využívá organizátor sociální sítě, e-mailing, PPC kampaně, televizi i inzerci v tisku.

Soutěž E.ON Energy Globe vychází z mezinárodní platformy a absolutní vítěz z České republiky postupuje do celosvětového finále. Hlavním cílem soutěže je představit zajímavé projekty a nápady a inspirovat ostatní, jakou alternativní cestou je možné jít. Zrealizované projekty mohou zájemci přihlašovat do kategorií Firma, Produkt, Obec, Vzdělávání a Stavba. Šestá kategorie Nápad slouží k představení nápadů, jež mají soutěžící teprve v hlavě.