Šéfem marketingu ve společnosti Invia se stal Daniel Blažek. Zastřeší marketingové aktivity na českém, slovenském i maďarské trhu
Cestovní agentura Invia má novou posilu. Na pozici Chief Marketing Officer pro Česko, Slovensko i Maďarsko nastoupil Daniel Blažek. Pro novou pozici si přináší zkušenosti z mediální i obchodní sféry.
Na pozici marketingového ředitele nahradil Daniel Blažek Michala Tůmu, který se nedávno stal ředitelem celé společnosti. „Daniel má za sebou celou řadu zkušeností z oboru, jsme tak moc rádi, že naši nabídku přijal a věříme, že se stane platným členem našeho týmu a přinese do něj nové nápady a nadšení,“ komentuje ředitel cestovní agentury Invia Michal Tůma.
Blažek v minulosti působil například v mediální skupině Mafra a Seznam.cz. Naposledy pak pracoval jako marketingový a obchodní ředitel nákupního rádce Heureka. V cestovní agentuře Invia bude mít na starosti kompletní marketingovou strategii společnosti. „Rád bych se zaměřil především na rozvoj výkonnostního marketingu. Myslím, že Invia má zákazníkům co nabídnout, proto se moc těším na nové výzvy,“ říká Blažek.