Dnes je 13. 12. 2019

RHK Brno podporuje brněnskou Zbrojovku. Členské firmy si mohou i letos zakoupit klubovou sedačku

Autor: Redakce
Rubrika: Z trhu
Čvn 25th, 2019
0 komentářů

Regionální hospodářská komora Brno (RHK Brno) se svými více než 440 členy nepatří jen mezi významné podporovatele byznysu v jihomoravském kraji, ale také fotbalové Zbrojovky. Stejně jako v loňském roce tak mohou její členové podpořit svůj druholigový tým zakoupením klubové sedačky pro sezonu 2019/2020.

„Fotbalový klub FC Zbrojovka Brno považuji za nedílnou, ba dokonce integrální součást našeho veřejného života a společenské odpovědnosti. Rád bych proto jménem RHK Brno i našeho fotbalového klubu opravdu velmi poděkoval za skvělou podporu formou nákupu klubových sedaček firmám Nová Mosilana, a.s., Hošek Motor a.s., HUTIRA – BRNO, s.r.o., Oční studio Aleš Žejdl s.r.o., REAL SPEKTRUM, a.s., M.B.KERAMIKA spol. s r.o., Everesta, s.r.o., AMK Consulting s.r.o., BEZ BANKY s.r.o. a PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s r. o. Všichni v klubu si této podpory moc váží a já naše členy prosím, aby ve své podpoře vytrvali i v letošním roce,“ uvedl ředitel Regionální hospodářské komory Brno Čeněk Absolon.

Klubové sedačky, které si mohou členové RHK Brno na sezonu 2019/2020 zakoupit za 4 000 korun, přitom od minulé sezony zaznamenaly řadu změn. Změny vycházejí z konstruktivních a kritických poznámek našich členů, které se týkaly provozu v sektoru,“ podotkl ředitel RHK Brno. První a největší změnou pro nadcházející sezonu je tak vyčlenění prostoru přibližně 260 míst na hlavní tribuně pouze pro klubové sedačky. Tato místa přitom vzniknou předěláním prostoru VIP stříbrná. Změnou projde i catering, kdy na „majitele“ sedaček bude na stadionu čekat nový sortiment občerstvení včetně točeného piva.

Ředitel RHK Brno Čeněk Absolon přitom věří, že brněnský mančaft čeká letos poslední sezona ve druhé lize. „Klub se pod vedením Václava Bartoňka v uplynulé sezóně vydal cestou vlastních odchovanců a srdcařů Brňáků a Jihomoravanů, a to jak na úrovni hráčů, trenérů, managementu, tak i lidí, kteří s klubem na různých úrovních spolupracují. Ta cesta je trnitá a mnohdy bolestivá, ale absolutně správná. Věřím, že si i vrcholní činitelé Jihomoravského kraje a statutárního města Brna tohoto směru všimnou a zahoří pro něj. Vidím zde jasnou paralelu s Plzní, klubem, který se před několika lety pravidelně pohyboval mezi 1. a 2. ligou, ale nyní už je součástí plzeňského marketingu, významného regionálního byznysu v sektoru služeb a společenského ekosystému. Nám v této sezóně chyběl jeden jediný gól k postupu mezi elitu, přesto necítím hořkost, převládá ve mně pocit, že se něco mění a že jsme na počátku velkého úspěchu, který si všichni přejeme. 8 500 bouřících diváků na utkání proti Příbrami je toho jasným důkazem,“ říká.