Dnes je 21. 03. 2019

PR Gang letos na univerzity přivádí IBM, Notino či Kiwi.com

Autor: Redakce
Rubrika: nejčtenější
Bře 2nd, 2019
0 komentářů

Studentská agentura PR Gang vstupuje do svého pátého semestru s klienty jako Notino či Kiwi.com,  v tomto školním roce také již proběhla spolupráce s IBM. Díky vzdělávacímu projektu PR a marketingové agentury Lesensky.cz si tak letos studenti vyzkouší práci pro velké korporace. Tradičně si otestují své znalosti a získají zpětnou vazbu od zadavatelů, akademiků i předních odborníků z praxe.

Do PR Gangu se zapojilo přes 700 studentů

Projekt studentské PR a marketingové agentury v březnu zahajuje třetí rok své existence. Za tuto dobu se do jeho aktivit zapojilo přes 700 studentů brněnských vysokých škol. V rámci PR Gangu si už studenti ověřili své schopnosti na úkolech pro více než 20 významných subjektů. Projekt sází zejména na regionálnost a oslovuje společnosti spjaté s Brnem. Do projektu se tak zapojují kromě brněnských firem nejrůznějších velikostí také významné instituce jako Moravská galerie, Filharmonie Brno či třeba Regionální hospodářská komora.

„Každý semestr se záměrně snažíme zaměřit na jiný typ klientů. Po příspěvkových organizacích či kulturních institucích jsme se nyní rozhodli studentům přiblížit marketingové a PR prostředí největších korporací. Mladí lidé mají rádi velké moderní brandy, rádi jim proto poodkryjeme zákulisí a dáme jim možnost se ukázat,“ vysvětluje Petr Lesenský, jehož agentura Lesensky.cz stojí za nápadem zřídit studentskou agenturu.

Zprostředkování studentům konkrétní zkušenosti z praxe

Cílem projektu je zprostředkovávat studentům konkrétní zkušenosti z praxe a nabízet možnost vyzkoušet si práci pro reálné klienty. „Své nápady budou studenti tradičně sami prezentovat přímo zadavatelům, díky čemuž získávají nejhodnotnější zpětnou vazbu a naučí se reagovat na přímé otázky,“ připomíná Veronika Gardášová, manažerka PR Gangu. „Přednášky se vždy konají přímo v rámci výuky na půdě univerzit, kterým se snažíme zprostředkovat kontakt s nejzajímavějšími lidmi v oboru PR a marketingu,“ doplnila.

Největší událostí PR Gangu bude v jarním semestru panelová diskuse s odborníky na téma nejnovějších trendů v komunikaci. Experti z oblasti médií, PR a marketingu představí nejmodernější způsoby, jak firmy a instituce provazují v komunikaci média, sociální sítě či influencery. Diskuse se uskuteční 30. dubna 2019 na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity.

  • Více o PR gangu zde