Dnes je 7. 12. 2022

PR Gang se na podzim zaměří na podporu brandu, studenty zapojí do kampaní pro Galerii Vaňkovka či pekárnu William Thomas

Autor: Redakce
Rubrika: Školství
Říj 13th, 2022
0 komentářů

Studentská agentura PR Gang se vrací na brněnské vysoké školy s tématem brandových kampaní. Na fakulty přichází s prezenčními workshopy i přednáškami. Letos studenty komunikačních oborů zapojuje do návrhu kampaní pro Galerii Vaňkovka Brno, řemeslnou pekárnu William Thomas Artisan Bakery či síť autoservisů Quick Stop Car.

Již dvanáctý semestr vtahuje kreativní agentura PR Gang studenty do praxe a umožňuje jim zapojení do reálných kampaní i spolupráci se skutečnými klienty. Obohacuje tak výuku brněnských univerzit o praktickou část. Studenti letos například pracují na strategii pro sociální sítě a PR aktivity pro multižánrový festival Vaňkovka Fest či navrhují marketingové nástroje pro launch první pražské pobočky pekárny William Thomas. V případě autoservisů Quick Stop Car zase připravují plán pro oslovení nových partnerů.

Nabídku praktických workshopů doplňuje série přednášek expertů na komunikaci, kteří se studenty diskutují na téma aktuálních trendů z oblasti influencer marketingu, virálních videí či krizové komunikace. „Nabídku přednášek neustále rozšiřujeme a aktualizujeme, letos například nově nabízíme téma desinformací či propagandy. V posledních dvou letech jsme byli kvůli pandemii nuceni všechny přednášky přenést do online prostředí, o to více se těšíme na nový semestr a věříme, že většina akcí PR Gangu už proběhne face to face. Právě přímá interakce studentů s klienty a odborníky je to nejužitečnější, co agentura mladým nabízí,“ uvádí Michaela Křivá, vedoucí PR Gangu, s tím, že tématem letošního programu je podpora brandu.