Dnes je 12. 08. 2022

Nové kurzy Laba povedou manažeři z Netflixu a Spotify

Autor: Redakce
Rubrika: nejčtenější
Kvě 12th, 2022
0 komentářů
Jak se vyvarovat chybám v HR managementu?

Po úspěšném vstupu na český trh přináší vzdělávací platforma Laba možnost učit se přímo od manažerů ze Silicon Valley. Lekce produktového managementu zaštítí Manish Sirdeshmukh z Netflixu a z kušenosti a tipy z oblasti brand managementu bude účastníkům předávat Gerry Randolph působící ve společnosti Spotify. Oba kurzy odstartují letos v červenci.

Start na českém trhu se společnosti povedl. „Máme srovnání například s Polskem nebo Tur eckem, kde byl rozjezd pomalejší. V obou zemích se v prvním čtvrt letí podařilo otevřít maximálně dva kurzy měsíčně. V Česku jsme měli v prvním měsíci tři kurzy, druhý měsíc už pět kurzů a na dalšího čtvrt roku jsou zajištěné minimálně čtyři kurzy měsíčně,“ popisuje Dominika Janíková , Country Manager společnosti Laba Czech.

Laba účastníkům kurz ů nabízí možnost vzdělávat se přímo od těch nejpovolanějších . „Naše kurzy jsou jedinečné tím, že je vyučují špičky vrcholového managementu působící v předních českých nadnárodních firmách. Veškeré lekce a případové studie tedy vycházejí z reálné praxe a nejsou pouhou teorií. Při výběru jednotlivých lektorů se zaměřujeme jednak na jejich zkušenosti a odbornost, jednak na soft skills v podobě ochoty, empatie a skvělých ře čnických či vůdčích dovedností. Naše webináře tak studentům nejen poskytnou skvělé praktické informace, ale měly by je rovněž bavit,“ říká Dominika Janíková.

Laba v České republice pořádá online kurzy z oblasti managementu, marketingu, financí, softwaru či lidských zdrojů. Tým lektorů tvoří špičkoví tuzemští odborníci z praxe, jako jsou například Tomáš Vahalík (Valeo), Martin Fiala (Honeywell) či Marian Navrátil (ABB). Jen v letošním roce chystá společnost spustit na čtyři desítky kurzů.

Produktový management od experta z Netflixu

Po předních českých manažerech se vedení kur z ů Laba nyní chopí i experti globálního formátu. Výuky produktového managementu se ujme Manish Sirdeshmukh , Director of Product management v Netflixu. Ten disponuje více než dvaceti lety zkušeností v oblasti high – tech a zábavního průmyslu a vedl vývoj řady vysoce oceňovaných a úspěšných produktů. V kurzu účastníky seznámí se základními fázemi projektového cyklu, představí nejefektivnější měř i cí nástroje a techniky a předá jim osobní zkušen osti a know – how z oblasti produktového managementu.

Kurz brand managementu pak bude probíhat pod vedením Gerryho Randolpha , který působí jako Global Brand Strategy Lead ve společnosti Spotify. V rámci svých předchozích profesních zkušeností byl Randolph zo dpovědný za kampaně a řízení bra n dingu firem jako PepsiCo, Oakley či ASOS. V jednotlivých lekcích naučí studenty zásadám tvorby identity brandu, seznámí je se základními ukazateli výkonnosti a metrikami, nebo jim ukáže, jak při budování značky efektivně vy užívat digitální média. Účastníky obou kurzů čeká dvanáct lekcí, jejichž začátek je naplánován na 13. a 19. července.

Absolventi získají mezinárodní certifikát

Veškeré k urzy Laba probíhají formou živých webinářů. To znamená, že každý účastník smí lektorovi kdykoli klást dotazy nebo s ním po výuce prodiskutovat pracovní otázky z oblasti vlastní profesní praxe. Součástí kurzu bývají i domácí úkoly, na které studenti od lektora dostávají podrobnou zpětnou vazbu. Absolventi kurzů nakonec získávají akre ditované certifikáty, které využijí nejen v Česku. „Jsme akreditováni mezinárodními profesními organizacemi HR Certification Institute (HRCI) a The International Institute of Business Analysis (IIBA). Většina českých vzdělávacích institucí vydává vlastní c ertifikáty o absolvování školení, ty ale pouze dokazují účast na daném kurzu. Tito studenti následně nevlastní uznávaný mezinárodní certifikát, který je rozhodně velkým plusem,“ uzavírá Dominika Janíková.

Product management
Lektor Manish Sirdeshmukh , Director of Product Management in Netflix
Kurz věnovaný product managementu obsahuje 12 online lekcí, individuální konzultaci o dalším směřování kariéry a komentář k prezentaci vlastního produktu účastníků. Komunikace probíhá v angličtině.
Start 13. července 2022

Brand management

Lektor Gerry Randolph, Global Marketing Lead in Spotify
Kurz věnovaný brand managementu obsahuje 12 online lekcí , včetně dvou workshopů , a bude v něm představeno 9 případových studií . Komunikace probíhá v angličtině.
Start 19. července 2022