Dnes je 4. 08. 2020

Mobilní aplikace Gastromapa Lukáše Hejlíka dostala na léto nové funkce. Uživatelé loví v podnicích titul Mistr Mapař

Autor: Redakce
Rubrika: IT
Čvc 21st, 2020
0 komentářů

Mobilní aplikace Gastromapa Lukáše Hejlíka, která lidem přináší tipy na to, kam si v Česku mohou zajít na dobré jídlo, kávu či pivo, dostala na léto nové funkce. Uživatelům přibyla možnost psát si k podnikům vlastní poznámky a prostřednictvím check-inů se pak mohou vydat na honbu za titulem Mistr Mapař. Aplikaci si do svých zařízení stáhlo už 170 tisíc uživatelů, možnost označit svou polohu využili během jednoho měsíce u třinácti tisíc návštěv tuzemských podniků.

Po českých a moravských luzích a hájích jezdí Lukáš Hejlík už pět let. Každý den přináší lidem na internetu tipy na to, kam si mohou bez obav zajít na dobré jídlo, zákusek, kávu či pivo. Celkem takto propagátor tuzemské gastronomie navštívil na 1 500 podniků. Tisíc z nich lidé najdou i v mobilní aplikaci, která je od loňska ke stažení na Google Play a v App Store. Na obou platformách si ji doposud stáhlo na 170 tisíc uživatelů.

Za aplikací stojí brněnská vývojářská agentura Futured. Ta na léto připravila aktualizaci, která uživatelům přináší řadu nových užitečných funkcí. „Přidali jsme možnost psát si k podnikům vlastní poznámky. Přímo z jejich detailu v aplikaci mohou uživatelé také vstoupit do diskuze na sociální síti Facebook, což jim ušetří čas jinak strávený jejím vyhledáváním. Přibyla též možnost označení polohy v daném podniku a novinkou jsou pak také prvky gamifikace, které Gastromapě přidávají prvek hravosti a soutěžení,“ říká Lukáš Strnadel, CEO Futured.

Ve svém osobním profilu v aplikaci tak uživatelé nově najdou celkem tři záložky – Úspěchy, Navštívené a Oblíbené. V poslední zmíněné mohou procházet podniky, které si dříve označili srdíčkem jako oblíbené. V Navštívených jsou poté chronologicky seřazena místa, u nichž využili možnosti označení polohy. Díky timeline se tak mohou vždy podívat na den a čas, kdy dané gastronomické zařízení navštívili.

V záložce Úspěchy se uživatelé vydávají na honbu za titulem Mistr Mapař, a to hned v osmi kategoriích – Bary, Bistro, Restaurace, Pivovary, Prodejny, Farmy, Cukrárny a Kavárny. „Sbírání úspěchů úzce souvisí s označováním polohy při návštěvách tuzemských podniků. Za deset označení polohy na ně čeká nejprve titul Mapař Začátečník, padesátka jim přinese titul Pokročilý Mapař a na vysněného Mistra Mapaře jich potřebují rovnou stovku. Aby někdo dosáhl nejvyšší mety ve všech osmi kategoriích, musel by navštívit celkem osm stovek podniků,“ popisuje Lukáš Strnadel.

Letošní léto bude vzhledem k pandemii koronaviru více ve znamení cest po Česku než dovolených v zahraničí. Statistiky z Gastromapy Lukáše Hejlíka svědčí o tom, že její uživatelé českou gastronomii ve štychu nenechají. Za poslední měsíc si jejím prostřednictvím prohlédli bezmála čtvrt milionu detailů podniků, rozdali 3 800 srdíček a zaznamenali třináct tisíc návštěv.