Dnes je 7. 10. 2022

Management Aqualandu Moravia posiluje Dalibor Komárek, bývalý šéf marketingové komunikace Home Creditu

Autor: Redakce
Rubrika: Z trhu
Říj 7th, 2015
0 komentářů

Za obchodní a marketingovou strategii Aqualandu Moravia bude nově zodpovědný Dalibor Komárek. Po svém téměř desetiletém působení v oboru financí a pojišťovnictví nezapřel své znamení vodnáře a vrhnul se do marketingu a obchodu vodních atrakcí, adrenalinové zábavy a wellness odpočinku v největším a nejmodernějším aquaparku v Česku.

„Řídit obchodní a marketingové aktivity takto významného zábavního zařízení pro mě bude příjemnou výzvou. Budu čerpat ze svých letitých zkušeností, ale zároveň se těším, že mi Aqualand Moravia umožní dívat se na obor novým pohledem,“ konstatoval Dalibor Komárek. Management firmy v něm získává cennou posilu. Se sportem už zkušenosti má, působil na pozici ředitele marketingu ve společnosti Alpine Pro. Díky tomu mimo jiné spolupracoval s Českým olympijským výborem na přípravě Olympiády 2012 v Londýně, kterou symbolizovaly známé holínky s motivy malíře Františka Kupky.

Dalibor Komárek také přes osm let pracoval ve společnosti Home Credit jako ředitel pro reklamu a manažer marketingové komunikace pro Česko a Slovensko. Má za sebou úspěšné marketingově-obchodní aktivity, mimo jiné v prodeji telefonní půjčky, za kterou získal i cenu za efektivní reklamu Effie Awards. Další zkušenosti u PPF Group nasbíral Komárek v České Pojišťovně, která v té době přecházela do rukou Generali. Zde zastával pozici ředitele marketingové komunikace, kde nesl zodpovědnost za celkovou komunikaci a marketingové kampaně společnosti i za sponzoringové aktivity jako Velká pardubická či hokejová play off extraliga.