Dnes je 5. 12. 2024

Jak si poradit s GDPR na posledních chvíli ukáže E-mail Marketing Online Summit

Autor: Redakce
Rubrika: Z trhu
Kvě 11th, 2018
0 komentářů
Jak si na poslední chvíli poradit s GDPR

Aktuální trendy a novinky z e-mail marketingu, best practices tuzemských odborníků i rady, jak zvládnout GPDR na poslední chvíli. To vše bude obsahem třetího ročníku E-mail Marketing Online Summit 2018, který se uskuteční ve dnech 21. až 24. května vždy od 19:30 večer. Sledovat vystoupení osmice řečníků lze přitom zcela zdarma.

Klíčové témata pro letošní rok

Každý ze čtveřice večerů na konci května vyhradili organizátoři na jedno z klíčových témat pro letošní rok. Akce začne večerem věnovaným aktuálně hodně diskutovanému tématu GDPR. Další bloky se budou zabývat personalizovanou automatizací v e-mail marketingu, zákaznickou podporou a auditem e-mailingu,“ přiblížila Kateřina Fišerová, manažerka aplikace SmartEmailing, která je generálním partnerem akce.

Vyhovět podmínkám GDPR pomůže u obchodních sdělení double opt-in. Dvojitý souhlas navíc zlepšuje efektivitu kampaní

Jednotlivými bloky on-line summitu budou provázet dvojice tuzemských odborníků. Téma GDPR tak divákům přiblíží Josef Bátrla z advokátní kanceláře KROUPAHELÁN a expert na boj se spammery Tomáš Charvát ze společnosti Excello, jež provozuje službu VirusFree. Budoucnost e-mail marketingu zase představí Vladimír Rejlek z agentury Wunderman a online stratég Dušan Souček.

„O zákaznické péči a e-mailingu pak budou hovořit Mário Roženský, tvůrce a provozovatel aplikací Affilbox a Supportbox, a Martin Bazala z Raynetu. O auditu e-mail marketingu budou poslední den summitu hovořit Pavel Pola z Etnetera Activate a specialista na online marketing Jakub Čižmař,“ doplnila Kateřina Fišerová.

Menší firmy bojují s aplikací GDPR. Pomoci jim mohou externí dodavatelé i obchodní sdružení a organizace

Summit je zdarma, stačí se registrovat

Celý summit je pro zájemce zcela zdarma. K účasti na akci se je potřeba pouze zaregistrovat na webu akce (https://emailmarketing.cz), vybrat si jeden či více bloků a vyčkat na zaslání odkazu s přístupem k vysílání. Záznamy jednotlivých bloků jsou pak aktuálně v předprodeji za 1 990 korun, cena po skončení summitu bude 4 990 korun. Během vysílání bude rovněž prostor pro kladení dotazů, na něž se bude v průběhu každého bloku odpovídat,“ dodala Kateřina Fišerová s tím, že na summitu už registrují bezmála sedm tisíc lidí.