Dnes je 5. 10. 2022

dm drogerie spouští v mobilní aplikaci Moje dm vysílání dmLIVE, nový formát živého nakupování

Autor: Redakce
Rubrika: nejčtenější
Zář 8th, 2022
0 komentářů

Společnost dm obohacuje svět online nákupů a 14. září od 18 hodin spouští v aplikaci Moje dm novou sérii živých přenosů dmLIVE. Během nich se diváci dozvědí více informací o vybraných produktech, mohou se nechat inspirovat zkušenostmi s jejich používáním či k produktům klást konkrétní dotazy. Na základě doporučení si zákazníci budou moci představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Za sledování navíc získají exkluzivní eKupony. Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přináší dm jako jedna z prvních společností na českém trhu.

 

Po půl roce od spuštění mobilní aplikace Moje dm uvádí společnost dm drogerie markt její novou funkcionalitu. Pravidelné živé vysílání dmLIVE budou moci diváci poprvé sledovat ve středu 14. září od 18 hodin. Mohou se v něm těšit na podrobné představení vybraných drogistických produktů a rady a tipy, jak je správně používat. „Nakupování na různých digitálních kanálech a během živých přenosů se stává stále silnějším trendem. Živá vysílání jsou navíc skvělým způsobem, jak napřímo komunikovat se zákazníky. Ti se totiž v reálném čase mohou ptát na konkrétní věci, které je zajímají,“ komentuje zavedení nového nástroje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

 

Živým vysíláním bude diváky provázet moderátorka Lenka Binterová spolu s vybranými hosty. Pozváni budou kvalifikovaní odborníci na jednotlivá témata nebo známí influenceři. „Každý díl se věnuje jinému tématu a představíme v něm jak dodavatelské produkty, tak i produkty dm značek. Živé přenosy dmLIVE budou vysílány vždy dvakrát do měsíce, zpravidla ve středu od 18 hodin, a trvat budou zhruba půl hodiny. Každou epizodu bude možné přehrát i zpětně,“ upřesňuje Peroutka. Dodává, že hned v prvním díle 14. září se moderátorka společně s MUDr. Lucií Rajskou, Ph.D., primářkou Kliniky preventivní dermatologie, a s influencerkou Karolínou Rajmontovou alias Skincare s Karol zaměří na pleťová séra nejen ze sortimentu dm značek. Následné vysílání, které v aplikaci poběží 29. září, bude patřit produktům značky dmBio.

 

Sledující si přitom budou moci představené produkty ihned vložit do košíku a objednat. Navíc na ně bude čekat dárek v podobě exkluzivních eKuponů, například na 50násobné body na určité skupiny produktů. eKupon se objeví v kuponovém centru aplikace Moje dm pouze těm, kteří si živé vysílání zapnou v přímém přenosu, nikoliv ze záznamu. Tyto eKupony zákazníci budou moci uplatnit ihned v aplikaci Moje dm, na online shopu dm.cz nebo v prodejnách při načtení své zákaznické karty z aplikace Moje dm. Na uplatnění eKuponů mají 7 dní od vysílání.