Dnes je 18. 07. 2019

Chytrá čidla Direct echo bodovala v soutěži proklientských projektů

Autor: Redakce
Rubrika: Soutěže
Čvc 3rd, 2019
0 komentářů

Pohybová a vodní čidla, která dokážou zajistit lidem klidné spaní nebo dovolenou, představila Direct pojišťovna v květnu pod názvem Direct echo. Novinka na trhu s IoT technologiemi se nyní dostala mezi tři klientsky orientované nejzajímavější projekty v soutěži CX Awards 2019, kterou v červnu pořádala společnost Clientology.

Direct echo

„CX Awards jsme chtěli začít organizovat už déle, primárně jako inspiraci firmám k tomu, jak dělat hezké prozákaznické projekty. Věříme, že ocenění bude fungovat jako motivace a firmy budu při prioritizaci projektů přemýšlet nad tím, jak to řešení udělat klientsky přívětivé,“ uvedla za Clientology Beáta Benediktová.

Direct echo se mezi tři nejlepší projekty dostala s vítěznou Českou spořitelnou a její Abecedou peněz, v těsném závěsu za projektem společnosti E.ON s názvem K3. „Z výsledku máme velkou radost. Direct echo je v prostředí pojišťoven unikátní, protože se díky moderním technologiím snažíme škodám předcházet. Chceme věci zlepšovat, a pokud se nám podaří zabránit vytopení bytu díky vodnímu čidlu, které včas vodu ohlásí, jsme rádi,“ říká Martin Frko, který projekt Direct echo v rámci rodiny Direct koordinuje.

Technologické zpracování čidel

Kromě samotné myšlenky je unikátní i technologické zpracování čidel. Čidla jsou napojená na internet věcí, což je nová síť, ve které se na rozdíl od klasického internetu posílá pouze malý objem dat. V současné době pokrývá 96 % obyvatel České republiky. Díky tomu čidla nepotřebují k provozu vůbec nic. Mají zabudovanou baterii a stačí je tedy jen umístit na vhodné místo a zapnout. Ovládají se velmi snadno přes mobilní aplikaci pro iOS i Android. Jiné senzory na trhu většinou potřebují k provozu klasický internet, napájení ze sítě nebo centrální jednotku.

CX Awards se může účastnit jakákoliv firma, která svým nominovaným projektem zapadá do kategorií, které kopírují kompetence zákaznické zkušenosti – tedy vize, kultura, práce se zpětnou vazbou, service design a měření. Letošní ročník byl první. V příštím roce by pak Clientology chtěla zapojit odbornou porotu, která by projekty posoudila.