Dnes je 19. 04. 2024

Aqualand Moravia: Nejnavštěvovanějším mimopražský cíl v republice

Autor: Redakce
Rubrika: nejčtenější
Srp 7th, 2018
0 komentářů
Aqualand Moravia: nejnavštěvovanější turistický cíl v Jihomoravském kraji

Aqualand Moravia se i v roce 2017 stal s přehledem nejnavštěvovanějším turistickým cílem v Jihomoravském kraji. Vyplývá to z aktuálních údajů agentury CzechTourism. S více než 700 tisíci návštěvníky za rok ale boduje také v rámci celé republiky, kde obsadil pátou příčku a stává se tak nejpopulárnějším mimopražským návštěvním cílem.

Porovnávání návštěvnosti významných turistických cílů v ČR

Každoroční šetření agentury CzechTourism porovnávalo návštěvnost významných turistických cílů po celé republice. Aqualand Moravia s celkovou návštěvností 721 tisíc lidí obsadil v celorepublikovém měření páté místo, předstihly ho pouze významné pražské památky jako Pražský hrad nebo Petřín. „Těší nás, že jsme se ocitli ve společnosti tak významných památek hlavního města. Je skvělé, že místo na okraji Moravy může těmto velikánům konkurovat a řadit se ke špičce v rámci českého turistického ruchu. I v dalších letech uděláme maximum, abychom návštěvníkům všech věkových kategorií nabídli ty nejlepší služby,“ komentuje Petr Pavlacký, ředitel Aqualandu Moravia v Pasohlávkách.

Aquland Moravia je v Jihomoravském kraji nejnavštěvovanější cíl

V rámci Jihomoravského kraje nemá Aqualand Moravia co do návštěvnosti konkurenci. Druhým nejnavštěvovanějším výletním místem se stal Zámek Lednice, který v souhrnném měření obsadil patnácté místo, brněnské ZOO pak patří 28. příčka. Návštěvnost obou těchto míst však v součtu zhruba odpovídá roční návštěvnosti pasohláveckého aquaparku.

Mrazivá komora, podzemí, výstava aneb tipy, kam se jít zchladit v Brně a okolí

Aqualand Moravia si v rámci celorepublikového šetření s celkovou návštěvností 721 tisíc lidí za rok oproti loňsku polepšil. Celkovou návštěvnost se nám v roce 2017 podařilo ještě mírně navýšit oproti roku předešlému. Stojí za tím především zvýšený zájem návštěvníků i mimo hlavní letní sezonu. Jsme také rádi, že zhruba pětinu zákazníků tvoří cizinci, a to především ze Slovenska, Rakouska či Polska,“ upřesňuje Petr Pavlacký. Obdobnou nebo mírně vyšší návštěvnost přitom v Aqualandu očekávají i letos. „Letní sezona, která je pro každý aquapark stěžejní, ještě neskončila, prozatímní vývoj návštěvnosti je ale příznivý,“ doplňuje Pavlacký.

Vystoupení kouzelníků, Aquabus nebo Denní lázně

Aqualand Moravia i v letošní sezoně nabízí návštěvníkům atraktivní novinky. V létě láká například na vystoupení kouzelníků nebo pravidelnou linku Aquabusu. K největším investicím letošního roku prozatím patří otevření privátních Denních lázní a rekonstrukce restaurace Imperium. Také do budoucna však vedení aquaparku slibuje velké změny. „V letech 2019 až 2020 plánujeme významné rozšíření venkovního areálu o unikátní tobogán, který bude jezdit i do kopce, línou řeku či rozsáhlou zónu pro děti,“ vyjmenovává Petr Pavlacký.

Aqualand Moravia slaví páté narozeniny: Nebude chybět pěna, dort, kouzla a Richard Nedvěd