Agentura Lesensky.cz rebranduje, s webem získala v soutěži WebTop100 druhé místo
Po více než roce agentura Lesensky.cz dokončila rozsáhlý rebrand. V pětičlenném interním týmu postupně vznikla kompletně nová vizuální identita firmy zahrnující logo, barevnost i typografii včetně téměř 100 online a offline aplikací. Vrcholem rebrandu byl vznik nového agenturního webu Lesensky.cz. Ten z hlediska designu i funkčnosti dnes ocenili porotci soutěže WebTop100. Agenturní stránky získaly druhé místo v kategorii Firemní weby marketingových a IT agentur.
Posílená nabídka marketingových a grafických služeb
Rebrand agentury Lesensky.cz navazoval na postupný repositioning společnosti. „Oproti minulosti jsme výrazně posílili nabídku marketingových a grafických služeb. Pozice agentury na trhu se proměnila. Dnes se snažíme se více propojovat PR a marketing, a proto jsme se rozhodli pro aktualizaci loga a změnu našeho vizuálního i komunikačního stylu,“ komentuje marketingová ředitelka Veronika Duchoňová. Interní tým složený z grafiků, copywriterů a marketingových specialistů tak téměř rok vytvářel novou identitu značky Lesensky. Výsledkem je nejen nový tone of voice, ale také brand manuál a redesignované webové stránky.
Náklady na rozjezd podnikání lze snížit. Třeba i webem zdarma
Nový web Lesensky.cz
Vrcholem aktivit spojených s repositioningem Lesensky.cz byla tvorba nového webu. Ten komplexně popisuje všechny služby agenturního konceptu PR 360. Jako jeden z mála z oborových webů také prostřednictvím online kalkulátoru ukazuje potenciálním klientům okamžitý odhad ceny za poptávané služby. Web Lesensky.cz, který vznikl inhouse s přispěním programátora Jana Polzera, zaujal odbornou porotu soutěže WebTop100. Na slavnostním galavečeru dnes zástupci agentury převzali ocenění za druhý nejlepší web v kategorii Marketingové a IT agentury. „Naše online prezentace je na poměry PR a marketingových agentur poměrně rozsáhlá. Přestože se skládá ze 17 základních podstran, je textově, graficky i funkčně konsistentní. Nejedná se přitom o čistě obchodní stránky. Intenzivně například pracujeme s novinkami a případovými studiemi, kam několikrát měsíčně přidáváme aktuální informace,“ uvedl Roman Kučera, Business Director agentury Lesensky.cz. „Jsem moc rád, že stovky hodin práce, které za tvorbou webu stojí, ocenili i odborníci,“ doplnil.
Digitální dovednosti: Pět tipů, jak nezaspat a držet krok s konkurencí