Agentura Lesensky.cz podporuje tradiční Festival otevřených sklepů
PR a marketingová agentura Lesensky.cz pomáhá s propagací tradiční akce na jižní Moravě – Festivalu otevřených sklepů. Díky Nadaci Partnerství, která festival organizuje, mohou návštěvníci o víkendu 15. a 16. listopadu zavítat do tradičních moravských sklípků.
Vinaři ze Znojemska chystají na letošní Festival otevřených sklepů košt tří stovek vín. Podzimní událost nabídne mimo jiné i mladá vína ročníku 2014, ale i hudbu či gastronomické zážitky. Vstupenky v hodnotě 890 korun mají zájemci šanci až do 7. listopadu vyhrát v soutěži na webovém portálu Zpravodajstvi24.cz. „Rozhodli jsme se spolupracovat se špičkovými jihomoravskými vinaři, jejichž vína mají světovou úroveň. Díky festivalu si mohou návštěvníci užít atmosféru tradičních moravských sklípků,“ uvedla Lenka Rudišová z agentury Lesensky.cz a dodala: „Kromě podpory listopadového festivalu jsme se s Nadací Partnerství už dohodli na další spolupráci. Budeme pomáhat také s medializací akce Víno z blízka, která představí produkty nejlepších vinařů i v Brně.“