17 Pražanů rozvíjí své znalosti v cestovním ruchu a posiluje tak své šance na trhu práce
Cestovní agentura Invia, největší online prodejce zájezdů na českém trhu, připravila unikání projekt pro 17 Pražanů. Vzdělávací projekt je určen pro rozvoj znevýhodněných osob do 30 let a osob po návratu z rodičovské dovolené. Díky speciálním kurzům mohou tito mladí lidé získat zkušenosti v oblasti cestovního ruchu a posílit tak možnosti svého uplatnění na trhu práce.
Nový projekt s názvem Vzdělávání pro růst znevýhodněných pracovníků Invia.cz a označením CZ.2.17/1.1.00/36277 má za cíl zvýšit odbornost pracovníků v oboru cestovního ruchu a posílit firemní kulturu. Účastníci se v rámci projektu naučí pracovat s nejmodernějšími technologiemi a dostanou se na úroveň srovnatelnou s oborovými profesionály z vyspělých zemí Evropské unie. Roční projekt probíhá od 1. 9. 2013 až do 31. 8. 2014.
„Mladí lidé se často potýkají s nedostatkem zkušeností, kvůli kterému hůře hledají zaměstnání. Proto jsme se v rámci firemní strategie rozhodli připravit projekt, pomocí nějž získají pracovníci potřebné dovednosti a znalosti pro dobrou orientaci v cestovním ruchu,“ uvedl Michal Tůma, marketingový ředitel agentury Invia, jedničky na českém trhu v oblasti prodeje dovolené přes internet. „Výhodou pro zaměstnance je, že internetový prodej zájezdů není omezen jen na území České republiky. Proto od projektu očekáváme i zvýšení konkurenceschopnosti v celoevropském měřítku a posílení profesní mobility zaměstnanců na pracovním trhu EU,“ doplnil Tůma.