Edenred nedělá pouze stravenky, ale šetří firmám náklady i díky palivovým kartám
Češi znají firmu Edenred hlavně díky stravenkám a kartám s logem Ticket Restaurant. Společnost ale působí hned ve 42 zemí světa a šíři svých služeb neustále zvětšuje. Nejnověji se v Brazílii pustila do poskytování palivových karet. Výhodné tankování zajišťuje i pro klienty v Německu díky společnosti UTA. V pátek oznámila společnost UTA svůj vstup na český trh.
Nejen stravenky. Ale také dárkové karty, motivační programy nebo produkty a systémy umožňující transparentní kontrolu a řízení firemních nákladů – například u služebních cest nebo čerpání paliva do služebních vozů a kamiónů. Společnost Edenred má široký záběr.
„Portfolio nabízených služeb odráží potřeby trhu jednotlivých zemí, kde společnost Edenred působí. Zajímavostí jsou země Latinské Ameriky, kde si vedle oblasti zaměstnaneckých benefitů velmi dobře stojí i oblast kontroly a řízení firemních nákladů,“ konstatoval ředitel marketingu společnosti Edenred Pavel Kusý. Příkladem může být Brazílie, kde v lednu 2016 společnost Edenred uzavřela smlouvu se společností Embratec. Z transakce vzešel významný hráč na brazilském trhu dodávající karty zajišťující firmám nákup pohonných hmot i údržbu vozového parku. Společnost takto v Latinské Americe poskytuje služby 15 000 firemních klientů a její řešení jsou akceptována u přibližně 19 000 partnerských čerpacích stanic a autoservisů.
Už v říjnu 2014 společnost Edenred získala v Německu 34 % podíl ve společnosti UTA, která je hlavním hráčem na trhu palivových karet a specializuje se na evropskou kamionovou přepravu. „Tato transakce umožňuje skupině Edenred v roce 2017 získat až 51% podíl,“ doplnil Kusý. Služby UTA dnes využívá více než 84 000 zákazníků po celé Evropě. Kartu UTA využívá na 500 000 řidičů kamiónů.
UTA oznámila svůj oficiální vstup na český trh v pátek 20. 5. 2016 v Praze.
Společnost Edenred dnes působí ve 42 zemích světa a je světovým lídrem na trhu předplacených korporátních služeb. Podíl moderních digitálních řešení na celkovém objemu činí téměř 70 %. V České republice společnost Edenred nabízí ve spolupráci s MasterCard stravenkovou kartu Ticket Restaurant® Card, kartu Ticket Benefits® Card s volnočasovými benefity, elektronický portál Ticket Junior a Cafeterii Benefity Café. Edenred tak vytváří kompletní portfolio a nabídku moderních zaměstnaneckých benefitů v digitální podobě. Společně s novými mobilními aplikacemi a doplňkovými službami společnost Edenred udává trend v digitalizaci a v inovacích ve svém oboru.