Dnes je 31. 10. 2020

Izolace kvůli koronaviru? Celostátní česká služba zajistí pomoc v domácnosti i právní služby

Autor: Redakce
Rubrika: Finance
Říj 1st, 2020
0 komentářů

V návaznosti na nárůst lidí pozitivně testovaných na covid-19 vláda postupně zpřísňuje nařízení, což pro mnoho lidí může znamenat komplikovanější dostupnost služeb. Nejen starším lidem s horším přístupem k moderním online aplikacím tak nabízí pomoc Celostátní česká služba. Zájemcům pomůže zajistit úklid, opravu domácích spotřebičů i vyřízení dokladů.

Od minulého týdny vláda zpřísnila pravidla pro hromadné akce a omezila otevírací dobu stravovacích zařízení. Nošení roušky a alespoň částečnou izolaci ale kvůli šíření nákazy volí někteří lidé dobrovolně. A to především ti z ohrožených skupin, tedy lidé se sníženou imunitou, případně senioři. Izolace však zvláště u starších lidí, kteří nejsou zvyklí na využívání online služeb, případně nemají ani přístup k internetu, může být obtížná.

„Nejen těmto lidem se snažíme pomoci zajistit kvalitní služby, ať už se jedná o pomoc s porouchanou myčkou, nebo prodejem chaty. S narůstající poptávkou průběžně doplňujeme a obnovujeme seznam spolupracujících firem, řemeslníků, právníků i dalších specialistů, kteří pomáhají řešit problémy našich klientů,“ říká Michal Olšanský z Celostátní české služby. Ta v současné době nabízí pomoc v pěti sektorech: zprostředkování služeb a oprav, právních službách, informačních službách, financích, úsporách v domácnosti a realitním poradenství.

Pomoc na jedné lince

Všechny kategorie dohromady sdružuje uživatelská linka, na níž operátoři klientům poradí. Není tak potřeba nikam chodit ani vyhledávat v nepřehledných seznamech či databázích. Podle Olšanského je nyní největší poptávka po řemeslnicích a opravářích. „Našim klientům pomáháme zprostředkovat rekonstrukce koupelen a bytů, instalatérské služby, hodinové manžely, ale například také úklid a další domácí práce,“ vypočítává Olšanský.

V době nepřehledných a neustále se měnících podmínek a nařízení spojených s pandemií onemocnění covid-19 a celoplošných změnách otevíracích dob mohou zákazníci ocenit i informační služby. „Volat lidé mohou kvůli informacím o úřadech a vyřizování dokladů, doktorech a ordinacích, nebo i pokud si jen chtějí zjistit otevírací dobu některých podniků, případně pomoci vyhledat ideální autobusové či vlakové spojení,“ upozorňuje Olšanský.

Celostátní českou službu aktuálně využívají desetitisíce lidí. Kvalitu dodavatele si ověřuje přímo Celostátní česká služba. Hlavními parametry jsou úroveň komunikace s firmou, kvalita práce, dodržení termínů, doporučení i cena. „Kromě zprostředkování služeb se členům programu nabízí možnost využít i slev v řadě tuzemských a slovenských obchodů. Celostátní česká služba spolupracuje s věrnostním programem Sphere, který poskytuje slevy ve více než deseti tisících obchodních místech v České republice a na Slovensku. Uživatelům v nich stačí pouze vytáhnout členskou kartičku,“ dodává Olšanský.

Komerční sdělení.