Dnes je 16. 04. 2024

Invia.cz zvítězila v soutěži WebTop100, ocenění získala v kategorii Obchod a služby

Autor: Redakce
Rubrika: Z trhu
Říj 30th, 2012
0 komentářů

Cestovní agentura Invia.cz se stala absolutním vítězem kategorie Obchod a služby v letošním ročníku soutěže WebTop100. Webové stránky společnosti navíc získaly 1. místo v kategorii Cestovní ruch. Odborná porota ocenila především vysokou intuitivnost a přehlednost webu. Invia.cz obdržela ocenění díky nové podobě stránek s pokročilým systémem vyhledávání zájezdů, který představila letos v červnu.

V rámci soutěže WebTop100 jsou srovnávány webové prezentace nejvýznamnějších společností na českém trhu, cestovní agentura Invia.cz tak uspěla v konkurenci bezmála 40 webů. Odborná porota v soutěži hodnotí UX a grafický design, technické řešení, kvalitu marketingu a zároveň míru přínosu webu pro uživatele. Na webových stránkách www.invia.cz porota ohodnotila výbornou orientaci na úvodní stránce, interaktivní vyhledávací formulář a snadnou uživatelskou ovladatelnost webu.

„Vítězství v soutěži WebTop100 si velice vážíme. Jde především o ocenění naší dlouhodobé práce na zkvalitňování webových stránek. Ohlasy porotců byly vesměs pozitivní a náš web byl označen za horkého favorita v dané kategorii,“ sdělil Michal Tůma, marketingový ředitel společnosti Invia.cz, která je jedničkou českého trhu v oblasti prodeje zájezdů přes internet. „Jsme rádi, že odborná porota ocenila i takové věci, jako je dobře zvládnutý responsivní design a přehledně provedené uživatelské recenze. Tyto inovace jsme zařadili v rámci redesignu našich webových stránek letos v červnu,“ doplnil Tůma.

V letošním roce získaly webové stránky cestovní agentury Invia.cz novou podobu. Inovovaný design nabízí návštěvníkům jednoduchou možnost současně vyhledávat a porovnávat pobyty v různých zemích a lokalitách. To zákazníkům výrazně usnadní výběr dovolené podle předem stanovených kritérií. Novinkou je i možnost zobrazit a porovnat pobyty různých cestovních kanceláří do jednoho hotelu. V předchozí verzi webu totiž jeden výsledek vyhledávání odpovídal nabídce pouze jedné cestovní kanceláře.

„Věříme, že za úspěchem v soutěži stojí naše neustálá snaha zjednodušit vyhledávání zájezdů a usnadnit tak našim klientům práci. Snažíme se, aby navigace na našem webu byla co nejpřehlednější a zcela intuitivní,“ uvedl Michal Tůma z cestovní agentury Invia.cz. „Při vývoji webových stránek vždy reagujeme na aktuální potřeby zákazníků. Například nový web lze snadno prohlížet v mobilních telefonech či tabletech, jeho responsivní design se totiž přizpůsobí na míru každému zařízení,“ dodal Tůma.