Dnes je 19. 02. 2018

E.ON pomáhá s haváriemi a poruchami v domácnosti. Uhradí práci i náhradní díly

Autor: Redakce
Rubrika: Cestování
Lis 7th, 2016
0 komentářů
shutterstock_288185066

Energetická společnost E.ON nově pomůže svým zákazníkům se vším, co se jim může v domácnosti rozbít. Díky službě E.ON Domov zajistí nejen pozáruční opravy kotlů a velkých domácích spotřebičů, ale na pomoc pošle také instalatéra, sklenáře, pokrývače, elektrikáře, plynaře nebo zámečníka. O pomoc můžete požádat nonstop 24 hodin denně.

E.ON v rámci služby uhradí veškeré náhradní díly do výše plnění. To se pohybuje mezi 5 až 20 tisíci korun. „Například při opravě plynového kotle či jiného zdroje tepla hradíme nejen práci technika, ale také potřebné náhradní díly až do výše 20 tisíc korun. Oprava se vztahuje na celý kotel, tedy včetně jeho ovládacích prvků,“ vysvětluje Kristýna Červenková ze společnosti E.ON Energie, a.s. V případě opravy domácích spotřebičů je limit plnění stanoven na částku 10 tisíc, v případě havárií v domácnosti na 5 tisíc korun.

Asistenční linka je zákazníkům k dispozici nonstop. „Jsme si vědomi, že havárie a poruchy v domácnosti se mohou udát kdykoliv. Na asistenční linku můžete volat 24 hodin denně v pracovní dny, o víkendech i svátcích a konkrétní specialista přijede v nejkratším možném čase,“ doplňuje Červenková. První zákazníci si již mohli službu vyzkoušet v praxi. Potvrzuje to zkušenost paní Mileny z Českých Budějovic. „Ráno manžel zjistil, že nefunguje kotel. Zavolala jsem hned na asistenční linku, kde mi sdělili, že zajistí technika. Ten mi volal asi za půl hodiny a domluvili jsme se na opravu ještě v daný den odpoledne. Dorazil dle dohody, závadu naštěstí hned našel a odstranil, hradit jsme nemuseli nic,“ popsala zkušenost se zákaznickou linkou paní Milena.

Zákazníci E.ON si mohou novou službu E.ON Domov objednat na webu www.eon.cz/domov nebo zavolat zdarma na linku 800 77 33 22. Cena služby je 80 Kč měsíčně.

Napsat komentář